Інформатика 9 клас
Чекаю готовий проект.
В готовій роботі 10 слайдів
Предметно-змістовна область: інформатика.
Тип проекту: дослідницький.
Мета: дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Ключове питання: як інформатика допомагає сучасній людині?
1. Як здійснюється кодування звукової інформації?
• У чому різниця між аналоговою й цифровою інформацією?
• Як з аналогової інформації зробити цифрову?
• Які існують пристрої та програмні засоби для опрацювання цифрового звуку?
• Які існують формати файлів зі звуковою інформацією і в чому їх відмінність один від одного?
• Що таке RGB-палітра і де вона використовується?
• Що таке CMYK-палітра і де вона використовується?
• Які є пристрої та програмні засоби для опрацювання зображень?
• Які існують формати файлів із зображеннями і в чому їх відмінність один від одного?
• Що таке таблиця кодів?
• Які існують таблиці кодів символьної інформації?
• Які існують проблеми кодування національних алфавітів?
• У чому відмінність різних таблиць кодів і як розрізняються текстові файли, створені в різних кодуваннях?
• Які існують критерії якісної оцінки інформації?
• Які існують формули для оцінки кількості інформації?
• Як теорія інформації допомагає вирішувати побутові задачі?
• Які існують одиниці вимірювання інформації?
Тема 2: Імена та відкриття в історії інформатики.
Предметно-змістовна область: інформатика.
Тип проекту: інформаційний.
Мета: дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики.
Ключове питання: до чого приводять відкриття?
Тематичні питання:
1. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика?
• Виділіть три нерозривно і істотно пов’язані частини інформатики: hardware, software, brainware.
2. Як змусили комп’ютер думати?
Змістові питання:
• Які відкриття були зроблені в області обчислювальної техніки?
• Які відкриття були зроблені в XX ст. в галузі інформатики?
3. З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
• Кого називають засновником науки?
• 3 іменами яких людей пов’язаний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій?
Форма подання результатів проекту: презентація, буклет, відеоматеріали, Wiki-стаття.
Тема 3: Вибір комп’ютера.
Предметно-змістовна область: інформатика.
Тип проекту: рольово-ігровий.
Мета: зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати?
Тематичне питання: Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК?
Змістові питання:
• Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача?
• Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
Форма подання результатів проекту: презентація, буклет.
Тема 4: «Інформаційна безпека особистості».
Мета дослідження: З’ясувати, кому та від кого слід захищатися під час організації та проведення інформаційної діяльності, зокрема, в мережі Інтернет; як забезпечити власну інформаційну безпеку; визначити способи захисту авторських прав в Інтернеті, правила коректного поводження з авторськими правами інших; відшукати ресурси, які краще використовувати в навчальних дослідженнях, щоб не порушити авторських прав.
Тема 5: «У здоровому тілі здоровий дух».
Мета дослідження: Дослідити історії успішних людей різних професій та визначити критерії успішності; оцінити роль здорового способу життя як фактору успіху людини в соціальній, професійній сфері та сімейному житті; обговорити способи організації здорового способу життя та сформулювати рекомендації «10 правил життєвого успіху».
Тема 6: «Добро починається з тебе».
Проблемне питання: Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Мета дослідження: Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
Мета дослідження: Дослідити витрати сімейного бюджету на ведення домашнього господарства; розробити інформаційну систему підтримки обліку, планування, розподілу, прогнозування сімейного бюджету; визначити джерела економії коштів та розрахувати їх; сформулювати рекомендації щодо ефективного ведення домашнього господарства й запропонувати інструменти для автоматизації підрахунків, презентувати їх громадській раді чи батьківському комітету для використання в родинах однокласників.
Тема 8: Пишаємось, що українські.
Тема 9: Суд над комп’ютером.
Тема 10: Інформаційні технології під мікроскопом.
Отже, домашнє завдання до наступного уроку: визначитися з темою дослідження, переглянути інформацію з теми в мережі Інтернет, визначитися з формою подачі кінцевого продукту.
- Який алгоритм розв’язування задач?
- Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
- На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
- У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
- Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
- Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
- Від чого залежить вид подання результатів задачі?
- Який алгоритм розв’язування задач?
- Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
- На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
- У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
- Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
- Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
- Від чого залежить вид подання результатів задачі?
Інформаційні пошукові системи в людському суспільстві.
Б даних та інтернет.
Геоінформаційні системи.
Проектування та Програмування баз даних.
Якщо електронна таблиця містить велику кількість числових даних, то проаналізувати їх (порівняти, оцінити їх зміну з часом, встановити співвідношення між ними та ін.) досить важко. Провести аналіз великої кількості числових даних значно легше, якщо ці дані зображувати графічно. Для графічного відображення та аналізу даних робочого листа використовуються діаграми.
Діаграма (з грец. - креслення) - це графічне зображення, в якому числові дані представляються у вигляді геометричних фігур. З усіх типів діаграм найчастіше використовують гістограми, графіки, кругові, лінійні і точкові діаграми. Скільки є видів діаграм, які їх характеристики, ви зможете прочитати в підручнику і переглянути, відкривши Ms Excel
У Excel можна створювати
різні діаграми. Всього існує 11 типів вбудованих діаграм, кожен з яких має ще
безліч різновидів (видів). Вибір типу діаграми визначається завданнями, які
розв’язуються при її створенні. Один із типів діаграм є стандартним, тобто він
використовується за умовчанням при створенні діаграм. Зазвичай стандартної
діаграмою є плоска гістограма.
2. Переглянути відео і виконати практичну роботу. Використати крім електронних адрес однокласників і мою адресу: kiseleva_olga3001@ukr.net
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.4
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.4
4. Виконати завдання 2 з рубрики "Працюємо самостійно".
5. Відповісти на запитання тесту за посиланням oin.naurok.ua введіть код доступу 1140392. Тестування буде активне до 17.00 10 квітня.
Тема. Персональне навчальне середовище.
1. Опрацювати §27 (п. 27.1.-27.2.)
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.1 і 2
4. Переглянути відео, виконати впр.3
5. Виконайте завдання з 2 з рубрики "Працюємо в парах"
Конспект надсилати мені на Viber
Тема. Розробка та тестування програмного рішення.
1. Переглянути навчальне відео.
Тема. Розробка та тестування програмного рішення.
1. Переглянути навчальне відео.
Тема. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.
1. Переглянути навчальне відео.
Тема. Поняття одновимірного масиву. Введення та виведення значень елементів масиву.
1. Переглянути презентацію за посиланням
Тема. Додавання, видалення, редагування даних у базі.
1. Переглянути навчальне відео:
2. Пройти тестування за посиланням https://vseosvita.ua/go код доступу gqh314. Звертаю вашу увагу, що тест буде активний до 22 січня, у тесті 11 запитань, час проходження - 40 хв, тест можна проходити лише 1 раз
Тема. Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці.
1. Опрацювати матеріал уроку:
Таблиця — це об'єкт бази даних, який зберігає дані у певних комірках пам'яті і який (для наочності) можна подати (зобразити) традиційною прямокутною таблицею.
Запис таблиці бази даних — аналог рядка традиційної таблиці — це сукупність комірок пам'яті для збереження даних щодо однієї сутності (особи, виду роботи, товару, тощо).
Поле таблиці бази даних — аналог стовпчика традиційної таблиці — це сукупність комірок пам'яті для збереження даних одного типу. При плануванні таблиць необхідно уникати повторення полів у різних таблицях, крім випадку встановлення зв'язків між таблицями через ці поля.
Ключове поле чи первинний ключ — поле, яке містить унікальні значення, що не повторюються в жодному із записів, і не є порожнім.
Тип даних визначається множиною значень, яких може набувати поле. При створенні таблиці у режимі дизайну (див. далі) тип даних задають елементом випадного списку з красномовними назвами.
Майстер підстановок — це інструмент для автоматизації введення даних у поле таким чином, щоб була можливість вибирати зі списку.
Представлення таблиці — це запит, який зберігають з базою даних. Для більшості операцій баз даних представлення можна використовувати так само, як і таблицю.
Конспект надішліть мені на Viber (не пізніше 20.01. до 19.00)
Тема. Реляційні бази даних, їх об'єкти.
1. Опрацювати матеріал уроку:
Модель даних — це система правил, згідно з якими створюють структуру даних, здійснюють доступ до даних та змінюють їх.
• реляційна;
Мережна модель БД — має складові структури, як і реляційна, але відрізняється характером відношень між ними: існує можливість встановлення додаткових зв'язків;
Реляційна модель БД — побудована на взаємовідношеннях між складовими структури: складається з сукупності взаємопов'язаних двовимірних таблиць.
Таблиця – це двовимірні таблиці, які використовуються для збереження даних у реляційних базах даних. Дані зберігаються в записах, які складаються з окремих полів. Кожна таблиця містить дані про сутності певного типу.
· за допомогою майстра
· режим конструктора
Працювати з таблицями можна в режимі таблиці та в режимі конструктора.
Поле БД - це стовпець у таблиці даних, властивість (атрибут) певного поняття предметної області.
Для кожного поля задається тип даних, які можуть знаходитися в ньому. Запису в таблиці відрізняються значеннями своїх полів.
Запис БД - це рядок таблиці, конкретна реалізація (значення) поняття предметної області.
При розробці БД Access загальні етапи роботи такі:
1. визначення таблиць, що повинна містити БД;
2. конкретизація полів таблиці;
3. визначення полів, які будуть ключовими;
4. визначення зв’язків між таблицями;
5. завантаження даних і створення інших об’єктів БД;
6. аналіз ефективності БД засобами Access.
Конспект надішліть мені на Viber (не пізніше 15.01. до 15.00)
Тема. Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення .
1. Опрацювати матеріал уроку:
Особливості реляційної БД
Об’єкти реляційної БД:
- ·
таблиця;
- ·
запис
– рядок (інформація про об’єкт);
- ·
поле
– стовпець (атрибути об’єктів).
Конспект надішліть мені на Viber 0981104126 (не пізніше 13.01. до 15.00)
Бажаю успіхів!!!
Дистанційне навчання 2019-2020 н.р.
Щоб дізнатися нові завдання, гортай сторінку вниз!!!👇
Тема. Поняття персонального навчального середовища. Використання Інтернет-середовищ для створення та публікації документів. Хмарні технології.2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.1 і 2
4. Переглянути відео, виконати впр.3
5. Виконайте завдання з 2 з рубрики "Працюємо в парах"
Конспект надсилати мені на Viber
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.4
4. Виконати завдання 2 з рубрики "Працюємо самостійно".
5. Відповісти на запитання тесту , запишіть відповіді в зошит.
Конспект і відповіді на тест надсилати мені на Viber
2. Переглянути відео і виконати практичну роботу. Використати крім електронних адрес однокласників і мою адресу: kiseleva_olga3001@ukr.net
30.03.2020
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр. 1 (ст. 199)
4. Переглянути відео і після цього виконати впр. 2 (ст.199-201)
5. Переглянути відео і після цього виконати впр. 3 (ст. 201-202)
6. Виконати завдання 2 з рубрики "Працюємо самостійно". Надіслати результат виконання мені на електронну пошту kiseleva_olga3001@ukr.net
Конспект та повідомлення про те, що на пошту відправлено завдання 2 надсилати мені на Viber
01.04.2020
- Який алгоритм розв’язування задач?
- Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
- На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
- У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
- Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
- Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
- Від чого залежить вид подання результатів задачі?
- Який алгоритм розв’язування задач?
- Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
- На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
- У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
- Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
- Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
- Від чого залежить вид подання результатів задачі?
27.04.2020
29.04.2020
18.05.2020
В готовій роботі 10 слайдів
Чекаю готовий проект.

Комментариев нет:
Отправить комментарий