Інформатика 9 клас

Інформатика 9 клас

       Дистанційне навчання 2021-2022 н.р.

25.05.2022
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".


Чекаю готовий проект.  Не всі надіслали!!!!

20.05.2022
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".


Чекаю готовий проект. 

13.05.2022 і 18.05.2022
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".

Шановні учні, не всі виконали завдання. Чекаю ваших робіт! Нагадую, що вашу завершену роботу я чекаю 25 травня. Завдання на два урока: створити ще 5 слайдів (якщо презентація), написати другу половину реферату (якщо обрали реферат), створити 2 сторінки буклету (якщо обрали буклет).  І надіслати мені на Viber.
В готовій роботі 10 слайдів

11.05.2022
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".

Шановні учні, не всі виконали завдання. Чекаю ваших робіт! Нагадую, що вашу завершену роботу я чекаю 25 травня. Завдання на сьогодні: створити 5 слайдів (якщо презентація), написати половину реферату (якщо обрали реферат), створити 2 сторінки буклету (якщо обрали буклет).  І надіслати мені на Viber.

06.05.2022
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".

Скласти план до свого дослідження.  І надіслати мені на Viber. Якщо ви не виконали завдання з двох попередніх уроків, то чекаю всі завдання разом.

29.04.2022 і 04.05.2022
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".

Шановні учні, я даю завдання на урок. Але з минулого уроку я не отримала вашої відповіді. Залишається те саме і додаю завдання до наступного уроку: Написати мету дослідження, скласти тематичні питання (є приклад в перших трьох темах). І надіслати мені на Viber


27.04.2022
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".

Тема 1: Цифрова інформація в нашому житті.

    Предметно-змістовна область: інформатика.
    Тип проекту: дослідницький.
    Мета: дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
    Ключове питання: як інформатика допомагає сучасній людині?
    
    Тематичні питання
    1. Як здійснюється кодування звукової інформації?
    
    Змістові питання:
        • У чому різниця між аналоговою й цифровою інформацією?
        • Як з аналогової інформації зробити цифрову?
        • Які існують пристрої та програмні засоби для опрацювання цифрового звуку?
        • Які існують формати файлів зі звуковою інформацією і в чому їх відмінність один від одного?
    
    2. Чому колір поданий в декількох палітрах?

    Змістові питання:
        • Що таке RGB-палітра і де вона використовується?
        • Що таке CMYK-палітра і де вона використовується?
        • Які є пристрої та програмні засоби для опрацювання зображень?
        • Які існують формати файлів із зображеннями і в чому їх від­мінність один від одного?
    
    3. Як навчити комп’ютер грамоті?

    Змістові питання:
    • Що таке таблиця кодів?
    • Які існують таблиці кодів символьної інформації?
    • Які існують проблеми кодування національних алфавітів?
    • У чому відмінність різних таблиць кодів і як розрізняються текстові файли, створені в різних кодуваннях?

    4. Як оцінити інформацію?

    Змістові питання:
        • Які існують критерії якісної оцінки інформації?
        • Які існують формули для оцінки кількості інформації?
        • Як теорія інформації допомагає вирішувати побутові задачі?
        • Які існують одиниці вимірювання інформації?

    Форма подання результатів проекту: презентація, буклет, відеоматеріали, Wiki-cтaття. 


    Тема 2: Імена та відкриття в історії інформатики.

    Предметно-змістовна область: інформатика.
    Тип проекту: інформаційний.
    Мета: дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики.
    Ключове питання: до чого приводять відкриття?

    Тематичні питання:
    1. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? 

    Змістове питання:
        • Виділіть три нерозривно і істотно пов’язані частини інформати­ки: hardware, software, brainware.

    2. Як змусили комп’ютер думати?

    Змістові питання:
        • Які відкриття були зроблені в області обчислювальної техніки?
        • Які відкриття були зроблені в XX ст. в галузі інформатики?

    3. З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки? 

    Змістові питання:
        • Кого називають засновником науки?
        • 3 іменами яких людей пов’язаний розвиток інформаційно-кому­нікаційних технологій?

    Форма подання результатів проекту: презентація, буклет, відеоматеріали, Wiki-стаття. 


    Тема 3: Вибір комп’ютера.
    Предметно-змістовна область: інформатика.
    Тип проекту: рольово-ігровий.
    Мета: зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наяв­ними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосу­вання матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати?

    Тематичне питання: Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК?

    Змістові питання:
        • Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача?
        • Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?

    Форма подання результатів проекту: презентація, буклет.


    
    Тема 4: «Інформаційна безпека особистості».
    Проблемне питання: Як забезпечити інформаційну безпеку та дотримання авторських прав?
    Мета дослідження: З’ясувати, кому та від кого слід захищатися під час організації та проведення інформаційної діяльності, зокрема, в мережі Інтернет; як забезпечити власну інформаційну безпеку; визначити способи захисту авторських прав в Інтернеті, правила коректного поводження з авторськими правами інших; відшукати ресурси, які краще ви­користовувати в навчальних дослідженнях, щоб не порушити авторських прав. 


    
    Тема 5: «У здоровому тілі здоровий дух».
    Проблемне питання: Як впливає здоровий спосіб життя на успішність людини?
    Мета дослідження: Дослідити історії успішних людей різних професій та визначити критерії успішності; оцінити роль здорового способу життя як фактору успіху людини в соціальній, професійній сфері та сімейному житті; обговорити способи організації здоро­вого способу життя та сформулювати рекомендації «10 правил життєвого успіху». 


    Тема 6: «Добро починається з тебе».
    Проблемне питання: 
Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
    Мета дослідження: Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, куль­турні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спла­нувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо. 

        Тема 7: «Наш розумний дім».
    Проблемне питання: Як допомогти моїй родині ефективно планувати та вести домаш­нє господарство?
    Мета дослідження: Дослідити витрати сімейного бюджету на ведення домашнього господарства; розробити інформаційну систему підтримки обліку, планування, розподі­лу, прогнозування сімейного бюджету; визначити джерела економії коштів та розрахува­ти їх; сформулювати рекомендації щодо ефективного ведення домашнього господарства й запропонувати інструменти для автоматизації підрахунків, презентувати їх громадській раді чи батьківському комітету для використання в родинах однокласників.


    Тема 8: Пишаємось, що українські. 
    Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці. 


    Тема 9: Суд над комп’ютером. 
    Мета: визначити, у чому полягає шкід­ливий вплив комп’ютера на людину, та підготувати рекомендації для зменшення небезпеки. 


   
   Тема 10: Інформаційні технології під мікроскопом. 
    Мета: узагальни­ти знання про інформаційні технології опрацювання даних різних видів (графічних, текстових, числових, мультимедійних), скласти схеми з відомостями про інформаційні технології, указавши основні об’єкти опрацювання, галузі застосування, типи програмних засо­бів, історію розробки.

    Дослідження розраховане на 8 уроків. Ви повинні визначитися з темою дослідження, проаналізувати, дослідити її, оформити і подати у вигляді реферату, презентації чи буклету. Можливий рукописний варіант реферату (у кого нема комп'ютера). Кінцевий результат треба здати 25 травня. На кожен урок буду давати завдання.
      Отже, домашнє завдання до наступного уроку: визначитися з темою дослідження, переглянути інформацію з теми в мережі Інтернет, визначитися з формою подачі кінцевого продукту.   

22.04.2022
Тема. Розв'язування компетентнісних задач.


1. Пригадайте:
  1. Який алгоритм розв’язування задач?
  2. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  3. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
  4. У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
  5. Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
  6. Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
  7. Від чого залежить вид подання результатів задачі?
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
2. Опрацюйте Завдання 2 зі стор. 205
3. Виконайте його, сфотографуйте і надішліть мені на Viber .

20.04.2022
Тема. Розв'язування компетентнісних задач.

1. Пригадайте:
  1. Який алгоритм розв’язування задач?
  2. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  3. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
  4. У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
  5. Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
  6. Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
  7. Від чого залежить вид подання результатів задачі?
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
2. Опрацюйте Завдання 1 зі стор. 205

Для підготовки до проведення днів цікавої науки у школі ви з однокласниками вирішили створити збірку ресурсів Інтернету, що містять цікаві досліди, вироби з підручних матеріалів, які демонструють закономірності, вивчені на уроках фізики, хімії, біології тощо. Збірка має містити зображення, відео та посилання на тематичні сайти, інструкції для створення моделі власними руками чи проводити експерименти без шкоди здоров’ю та без затрат коштів. Зауважте, що під час формування збірки слід дотримуватись авторських прав.
Оберіть форму подання збірки ресурсів, що буде зручною для використання учнями класу. Створіть збірку у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-наука, збережений у папці Компетентнісні завдання.
Надайте доступ до матеріалів учителю.
3. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть мені на Viber .

1
16.04.2022
Тема. Розв'язування компетентісних задач.
1. Переглянути відео:

13.04.2022
Тема. Розв'язування компетентісних задач.
1. Переглянути відео:
2. Зробити конспект

08.04.2022
Тема. Підготовка звіту та презентації проекту.
1. Переглянути відео:
2. Випишіть скорочено правила захисту проекту. 
3. Створіть презентацію (приблизно 10 слайдів) на тему "Сучасні мови програмування".

06.04.2022
Тема. Збір та аналіз відгуків користувачів програми.
1. Переглянути відео:

30.03.2022 і 01.04.2022
Тема. Розробка та тестування програмного рішення.
1. Переглянути відео:
2. Зробити конспект.

25.03.2022
Тема. Визначення теми програмного проекту.
1. Переглянути відео:

23.03.2022
Тема. Складання й виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування
1. Переглянути відео практичної роботи:

02.03.2022 і 04.03.2022
Тема. Упорядкування та пошук даних у лінійній таблиці
1. Переглянути відео:
2. Зробити конспект.

23.02.2022 і 25.02.2022
Тема. Алгоритми опрацювання табличних величин.
1. Переглянути відеоурок:

18.02.2022
Тема. Алгоритми опрацювання табличних величин.
1. Переглянути відеоурок:

16.02.2022
Тема. Алгоритми опрацювання табличних величин.
1. Переглянути відеоурок:

11.02.2022
Тема. Алгоритми опрацювання табличних величин.
1. Переглянути відеоурок:
2. Зробити конспект.

Конспект чекаю до 16.00 вівторка (15 лютого) на вайбер 0683768131

09.02.2022
Тема. Візуалізація елементівтабличної величини за допомогою графічних примітивів. Елемент керування "багаторядкове текстове поле".
1. Переглянути відеоурок:

04.02.2022
Тема. Поняття одновимірного масиву. Введення та виведення значень елементів масиву.
1. Переглянути відеоурок:
2. Зробити конспект.
Конспект чекаю до 16.00 вівторка (8 лютого) на вайбер 0683768131

02.02.2022
Тема. Захист навчальних проектів.
Шановні учні. Чекаю сьогодні Ваші проєкти! (хто ще не здав)

 26.01.2022 та 28.01.2022
Тема. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.
.Кожен з вас повинен підготувати або одну презентацію з теми проекту (не більше 10 слайдів), або один реферат (до 5 сторінок)
Орієнтовні теми проектів
Теми проектів
Інформаційна система (база даних) «Борей».
Інформаційні довідкові системи в людському суспільстві.
Інформаційні пошукові системи в людському суспільстві.
Б даних та інтернет.
Геоінформаційні системи.
Проектування та Програмування баз даних.

Проект  чекаю до 16.00 вівторка (1 лютого) на вайбер 0683768131

05.11.2021
Тема. Рендеринг тривимірної сцени.
1. Переглянути відеоурок. 
19.11.2021
Тема. Діаграми. Вибір типу та побудова діаграм. Зображення рядів даних.
1. Прочитати:

Якщо електронна таблиця містить велику кількість числових даних, то проаналізувати їх (порівняти, оцінити їх зміну з часом, встановити співвідношення між ними та ін.) досить важко. Провести аналіз великої кількості числових даних значно легше, якщо ці дані зображувати графічно. Для графічного відображення та аналізу даних робочого листа використовуються діаграми.

 Діаграма (з грец. - креслення) - це графічне зображення, в якому числові дані представляються у вигляді геометричних фігур. З усіх типів діаграм найчастіше використовують гістограми, графіки, кругові, лінійні і точкові діаграми. Скільки є видів діаграм, які їх характеристики, ви зможете прочитати в підручнику і переглянути, відкривши Ms Excel

У Excel можна створювати різні діаграми. Всього існує 11 типів вбудованих діаграм, кожен з яких має ще безліч різновидів (видів). Вибір типу діаграми визначається завданнями, які розв’язуються при її створенні. Один із типів діаграм є стандартним, тобто він використовується за умовчанням при створенні діаграм. Зазвичай стандартної діаграмою є плоска гістограма.

2. Запишіть визначення діаграми.
3. Переглянути відео:
4. Записати в зошит конспект з відео.

12.11.2021
Тема. Абсолютні та мішані посилання.
1. Переглянути відео:
2. Зробити по відео конспект та виконати на комп'ютері практичне завдання
Конспект  чекаю до 16.00 суботи (13 листопада) на вайбер 0683768131


10.11.2021
Тема. Поняття про 3D-друк.
1. Переглянути відео:
2. Зробити по відео конспект (короткий)

Конспект  чекаю до 16.00 п'ятниці (12 листопада) на вайбер 0683768131

05.11.2021
Тема. Рендеринг тривимірної сцени.
1. Переглянути відеоурок. 
2. Зробити конспект.
3. Перегляньте та спробуйте зробити завдання з відео:

Конспект та фото роботи чекаю до 16.00 суботи (6 листопада) на вайбер 0683768131


03.11.2021
Тема. Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації.
1. Переглянути відеоурок. 
По можливості виконати завдання з відео.

30.10.2021
Тема. Текстові об'єкти та їх редагування.
1. Переглянути відеоурок. 
По можливості виконати завдання з відео.


29.10.2021
Тема. Екструдування форми об'єкта. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.

1. Переглянути відеоурок. Зараз ви побачите інший редактор, ми працювали на телефонах у Prisma3D. Цей редактор Blender для комп'ютера.
2. Зробити з відео конспект. По можливості виконати два завдання з відео.

Конспект та фото роботи чекаю до 16.00 суботи (30 жовтня) на вайбер 0683768131


27.10.2021
Тема. Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об'єктів.

1. Переглянути відеоурок. Зараз ви побачите інший редактор, ми працювали на телефонах у Prisma3D. Цей редактор Blender для комп'ютера.
2. Спробуйте відтворити деякі операції на телефоні у редакторі Prisma3D. Якщо є можливість, встановіть на комп'ютер Blender.

        Дистанційне навчання 2020-2021 н.р.
 

14.04.2021
Тема. Практична робота 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм
1. Опрацювати текст практичної роботи  (ст.189-190)
2. Переглянути відео і виконати практичну роботу. Використати крім електронних адрес однокласників і мою адресу: kiseleva_olga3001@ukr.net



13.04.2021
Тема. Опитування з використанням онлайн-форм. Організація та планування колективної діяльності.
1. Опрацювати §27 (п. 27.3.-27.4.)
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.4




07.04.2021
Тема. Опитування з використанням онлайн-форм. Організація та планування колективної діяльності.
1. Опрацювати §27 (п. 27.3.-27.4.)
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.4

 
4. Виконати завдання 2 з рубрики "Працюємо самостійно".
5. Відповісти на запитання тесту за посиланням oin.naurok.ua  введіть код доступу 1140392Тестування буде активне до 17.00   10 квітня.
                       Конспект  надсилати мені на Viber 

06.04.2021
Тема. Персональне навчальне середовище.
 
1. Опрацювати §27 (п. 27.1.-27.2.)
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.1 і 2

 
 4. Переглянути відео, виконати впр.3

 
5. Виконайте завдання з 2 з рубрики "Працюємо в парах"

               Конспект  надсилати мені на Viber 

31.03.2021
Тема. Розробка та тестування програмного рішення.
1. Переглянути навчальне відео.


30.03.2021
Тема. Розробка та тестування програмного рішення.
1. Переглянути навчальне відео.
2. Зробити конспект.

Конспект надішліть мені на Viber   (не пізніше 31.03. до 15.00)


17.02.2021
Тема. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.
1. Переглянути навчальне відео.

 


16.02.2021
Тема. Поняття одновимірного масиву. Введення та виведення значень елементів масиву.
1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Зробити конспект.

Конспект надішліть мені на Viber   (не пізніше 17.02. до 15.00)

20.01.2021
Тема. Додавання, видалення, редагування даних у базі.
1. Переглянути навчальне відео:

2. Пройти тестування за посиланням https://vseosvita.ua/go код доступу gqh314. Звертаю вашу увагу, що тест буде активний  до 22 січня, у тесті 11 запитань, час проходження - 40 хвтест можна проходити лише 1 раз 


19.01.2021
Тема. Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці.
1. Опрацювати матеріал уроку:
Таблиці складають основу бази даних. Саме в них зберігають всі дані. Таблиці потрібно ретельно спланувати до наповнення їх даними. Насамперед потрібно спланувати структуру кожної таблиці. Ця структура обумовлена вмістом тих вихідних форм, запитів та звітів, які потрібно буде отримати при роботі з базою даних. У тому числі задати тип даних, тобто визначити вид і межі допустимих величин, об'єм пам'яті, призначений для збереження даних. При плануванні й описі баз даних використовують такі поняття.

Таблиця — це об'єкт бази даних, який зберігає дані у певних комірках пам'яті і який (для наочності) можна подати (зобразити) традиційною прямокутною таблицею.

Запис таблиці бази даних — аналог рядка традиційної таблиці — це сукупність комірок пам'яті для збереження даних щодо однієї сутності (особи, виду роботи, товару, тощо).

Поле таблиці бази даних — аналог стовпчика традиційної таблиці — це сукупність комірок пам'яті для збереження даних одного типу. При плануванні таблиць необхідно уникати повторення полів у різних таблицях, крім випадку встановлення зв'язків між таблицями через ці поля.

Ключове поле чи первинний ключ — поле, яке містить унікальні значення, що не повторюються в жодному із записів, і не є порожнім.

Тип даних визначається множиною значень, яких може набувати поле. При створенні таблиці у режимі дизайну (див. далі) тип даних задають елементом випадного списку з красномовними назвами.
У кожне поле можна вводити лише ті дані, які відповідають заданому типу. Наприклад, неможливо заповнити текстом поле для числового типу даних.

Майстер підстановок — це інструмент для автоматизації введення даних у поле таким чином, щоб була
можливість вибирати зі списку.
Запит — це формулювання користувачем своєї інформаційної потреби до деякої бази даних, найважливіший інструмент будь-якої системи управління базами даних (СУБД). Запит — це спеціальний об’єкт, призначений для вибірки даних з таблиць бази, а також для виконання обчислень та інших операцій з базовими таблицями, включаючи їхнє перетворення. На відміну від реальної таблиці, цей набір записів реально не існує в базі даних. У результаті запиту утворюють таблицю. Її інформація є актуальною, тобто відбиває останні зміни даних.

Представлення таблиці — це запит, який зберігають з базою даних. Для більшості операцій баз даних представлення можна використовувати так само, як і таблицю
.

2. Зробити конспект в зошиті.

Конспект надішліть мені на Viber   (не пізніше 20.01. до 19.00)

13.01.2021
Тема. Реляційні бази даних, їх об'єкти.
1. Опрацювати матеріал уроку:
Існує кілька послідовних етапів розроблення бази даних, кожен з яких використовує певну модель даних. На практиці ми застосовуємо різні моделі. Фізичні моделі дають змогу вивчати закони фізики (наприклад, закон всесвітнього тяжіння); математичні - призначені для опису будь-яких процесів і явищ; економічні - відображають закони економічного розвитку. Моделі баз даних призначені для однакового подання будь-яких даних, що містить способи опису даних і маніпулювання ними.
Модель данихце система правил, згідно з якими створюють структуру даних, здійснюють доступ до даних та змінюють їх.
За структурою організації інформації в БД розрізняють такі моделі баз даних:
    реляційна;
    ієрархічна;
    мережна.
Ієрархічна модель БД — зберігає інформацію, організовану послідовно: один елемент вважається головним, інші йому підпорядковуються ;
(Iєрархічна база даних має істотну відмінність від решти: для довільного зв'язку один елемент вважають головним (його називають безпосереднім предком, батьком), інший — підлеглим (його називають безпосереднім нащадком, сином). Об'єкт може не мати жодного нащадка або мати їх кілька, але має не більше одного предка. Об'єкти, що мають спільного предка, називають близнюками.)
Мережна модель БД — має складові структури, як і реляційна, але відрізняється характером відношень між ними: існує можливість встановлення додаткових зв'язків;
Мережева модель відрізняється від ієрар­хічної відсутністю підпорядкування у зв'язку при збереженні базових понять: вузол, рівень, зв’язок, Інакше кажучи, у мережевій моделі зв’язок вільний між елементами різних рівнів.
Реляційна модель БД — побудована на взаємовідношеннях між складовими структури: складається з сукупності взаємопов'язаних двовимірних таблиць.
Ми вивчатимемо теми на прикладі СКБД Access, яка належить до складу пакету Місrosoft Оffiсе. База даних СКБД Access є реляційною базою даних, яка складається із взаємопов'язаних двовимірних таблиць.
Таблиця – це двовимірні таблиці, які використовуються для збереження даних у реляційних базах даних. Дані зберігаються в записах, які складаються з окремих полів. Кожна таблиця містить дані про сутності певного типу.
Створити таблицю БД Access можна за допомогою двох способів:
·                   за допомогою майстра
·                   режим конструктора
Працювати з таблицями можна в режимі таблиці та в режимі конструктора.
Поле БД - це стовпець у таблиці даних, властивість (атрибут) певного поняття предметної області.
Для кожного поля задається тип даних, які можуть знаходитися в ньому. Запису в таблиці відрізняються значеннями своїх полів.
Запис БД - це рядок таблиці, конкретна реалізація (значення) поняття предметної області.
При розробці БД Access загальні етапи роботи такі:
1.       визначення таблиць, що повинна містити БД;
2.       конкретизація полів таблиці;
3.       визначення полів, які будуть ключовими;
4.       визначення зв’язків між таблицями;
5.       завантаження даних і створення інших об’єктів БД;
6.       аналіз ефективності БД засобами Access.

2. Зробити конспект в зошиті.

Конспект надішліть мені на Viber   (не пізніше 15.01. до 15.00)

 

12.01.2021
Тема. Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення .
1. Опрацювати матеріал уроку:
    Ще 40 років тому вважалось, що обсяг даних, який обробляє людство, подвоюється кожні 10 років. За оцінками сучасних фахівців, 90% даних, які існували у 2017 році, було створено за попередні 2 роки. Зрозуміло, що ефективно працювати з таким обсягом даних можна за умови налагодженого доступу да них. 

       База даних - це поіменована, структурована сукупність взаємопов’язаних даних, які відносяться до визначеної предметної області.
      Предметна область – сфера застосування БД.
Управляюча програма, яка призначена для зберігання, пошуку та обробки даних у базі, зветься системою управління базами даних (СУБД).
   

Особливості реляційної БД

Об’єкти реляційної БД:

  • ·        таблиця;
  • ·        запис – рядок (інформація про об’єкт);
  • ·        поле – стовпець (атрибути об’єктів).



2. Зробити конспект в зошиті.

Конспект надішліть мені на Viber   0981104126 (не пізніше 13.01. до 15.00)

 

Бажаю успіхів!!! 

 

_______________________________________________________

Дистанційне навчання 2019-2020 н.р.

Щоб дізнатися нові завдання, гортай сторінку вниз!!!👇

Тема. Поняття персонального навчального середовища. Використання Інтернет-середовищ для створення та публікації документів. Хмарні технології.

1. Опрацювати §27 (п. 27.1.-27.2.)
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.1 і 2


 4. Переглянути відео, виконати впр.3


5. Виконайте завдання з 2 з рубрики "Працюємо в парах"

               Конспект  надсилати мені на Viber 


Тема. Опитування з використанням онлайн-форм. Організація та планування колективної діяльності.

1. Опрацювати §27 (п. 27.3.-27.4.)
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр.4


4. Виконати завдання 2 з рубрики "Працюємо самостійно".
5. Відповісти на запитання тесту , запишіть відповіді в зошит.
                       Конспект і відповіді на тест надсилати мені на Viber 


Тема. Практична робота 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм


1. Опрацювати текст практичної роботи  (ст.189-190)
2. Переглянути відео і виконати практичну роботу. Використати крім електронних адрес однокласників і мою адресу: kiseleva_olga3001@ukr.net





                                                                                             30.03.2020

Тема. Канали новин. Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів. Використання онлайн систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту. 

1. Опрацювати § 29.
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео і після цього виконати впр. 1 (ст. 199)




4. Переглянути відео і після цього виконати впр. 2 (ст.199-201)




5. Переглянути відео і після цього виконати впр. 3 (ст. 201-202)




6. Виконати завдання 2 з рубрики "Працюємо самостійно". Надіслати результат виконання мені на електронну пошту kiseleva_olga3001@ukr.net

                                  Конспект та повідомлення про те, що на пошту відправлено завдання 2 надсилати мені на Viber 

01.04.2020
Тема. Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн систем.

1. Опрацюйте ст. 204 підручника.
2. Переглянути 2 відео і на прикладі їх створіть власний сайт.




                                             Посилання на сайт  надсилати мені на Viber 

06.04.2020
Тема. Розв'язування компетентнісних задач.

1. Пригадайте:
  1. Який алгоритм розв’язування задач?
  2. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  3. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
  4. У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
  5. Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
  6. Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
  7. Від чого залежить вид подання результатів задачі?
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
2. Опрацюйте Завдання 1 зі стор. 205

Для підготовки до проведення днів цікавої науки у школі ви з однокласниками вирішили створити збірку ресурсів Інтернету, що містять цікаві досліди, вироби з підручних матеріалів, які демонструють закономірності, вивчені на уроках фізики, хімії, біології тощо. Збірка має містити зображення, відео та посилання на тематичні сайти, інструкції для створення моделі власними руками чи проводити експерименти без шкоди здоров’ю та без затрат коштів. Зауважте, що під час формування збірки слід дотримуватись авторських прав.
Оберіть форму подання збірки ресурсів, що буде зручною для використання учнями класу. Створіть збірку у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-наука, збережений у папці Компетентнісні завдання.
Надайте доступ до матеріалів учителю.
3. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть мені на Viber .

08.04.2020
Тема. Розв'язування компетентнісних задач.


1. Пригадайте:
  1. Який алгоритм розв’язування задач?
  2. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  3. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
  4. У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
  5. Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
  6. Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
  7. Від чого залежить вид подання результатів задачі?
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
2. Опрацюйте Завдання 2 зі стор. 205
3. Виконайте його, сфотографуйте і надішліть мені на Viber .

13.04.2020
Тема. Розв'язування компетентнісних задач.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
1. Опрацюйте Завдання 3 зі стор. 205
2. Виконайте його, сфотографуйте і надішліть мені на Viber .

15.04.2020
Тема. Розв'язування компетентнісних задач.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

1. Опрацюйте Завдання 4 зі стор. 205-206
2. Виконайте його, сфотографуйте і надішліть мені на Viber .

22.04.2020
Тема. Розв'язування компетентнісних задач.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

1. Опрацюйте Завдання 6 зі стор. 206
2. Виконайте його, сфотографуйте і надішліть мені на Viber .

27.04.2020
Тема. Розв'язування компетентнісних задач.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

1. Опрацюйте Завдання 5 зі стор. 206
2. Виконайте його, сфотографуйте і надішліть мені на Viber .


29.04.2020
Тема. Розв'язування компетентнісних задач.

Шановні учні, чекаю на ваші виконані завдання з 1 по 6. Мені треба вже ставити тематичну, а я не бачу ваших робіт!!!! 
 Виконайте завдання, сфотографуйте і надішліть мені на Viber .



06.05.2020
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".

Шановні учні, я даю завдання на урок. Але з минулого уроку я не отримала вашої відповіді. Залишається те саме і додаю завдання до наступного уроку: Написати мету дослідження, скласти тематичні питання (є приклад в перших трьох темах). І надіслати мені на Viber.


13.05.2020
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".

Скласти план до свого дослідження.  І надіслати мені на Viber. Якщо ви не виконали завдання з двох попередніх уроків, то чекаю всі завдання разом.


18.05.2020
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".

Шановні учні, не всі виконали завдання. Чекаю ваших робіт! Нагадую, що вашу завершену роботу я чекаю 25 травня. Завдання на сьогодні: створити 5 слайдів (якщо презентація), написати половину реферату (якщо обрали реферат), створити 2 сторінки буклету (якщо обрали буклет).  І надіслати мені на Viber.
20.05.2020
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".

Шановні учні, не всі виконали завдання. Чекаю ваших робіт! Нагадую, що вашу завершену роботу я чекаю 25 травня. Завдання на сьогодні: створити ще 5 слайдів (якщо презентація), написати другу половину реферату (якщо обрали реферат), створити 2 сторінки буклету (якщо обрали буклет).  І надіслати мені на Viber.
В готовій роботі 10 слайдів


25.05.2020
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".


Чекаю готовий проект. 
Можна надіслати на Viber або на електронну пошту kiseleva_olga3001@ukr.net

27.05.2020
Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика".


Чекаю готовий проект.  Не всі надіслали!!!!

Можна надіслати на Viber або на електронну пошту kiseleva_olga3001@ukr.net

Комментариев нет:

Отправить комментарий