Інформатика 6 клас

Інформатика 6 клас

Дистанційне навчання 2021-2022 н.р.

19.05.2022
Тема. Повторення.

    Шановні учні! Я не бачу вашої роботи, конспектів, відповідей на тестові запитання (у більшості)!
 Переглянути відео, як працювати в програмі Скретч онлайн, без скачування:




12.05.2022
Тема. Повторення.

1. Дайте відповіді на питання письмово:

  • 1. Алгоритм - це ...
A) Чітка послідовність дій
B) Набір дій, які потрібно виконати
C) Скінченна послідовність дій, результатом виконання якохї є розв'язання поставленої задачі
D) Набір дій, який потрібно виконади, щоб приготувати бутерброд з сиром
  • 2. Як називається об’єкт, який виконує вказівки:
A) Робот
B) Виконавець
C) Виконувач
D) Ведучий
  • 3. Група команд, які може виконати виконавець називається:
A) Набір команд виконавця
B) Система груп
C) Група команд
D) Система команд виконавця
  • 4. Що можна вважати алгоритмом?
A) Список учнів класу
B) Перелік обов’язків чергового по класу.
C) Інструкцію по використанню DVD-плеєра або мобільного телефона,
D) Кулінарний рецепт,
  • 5. Блок-схема – форма запису алгоритмів, при якій для позначення різних кроків алгоритму використовуються…
A) Рисунки
B) Формули
C) Геометричні фігури
D) Списки
  • 6. Геометрична фігура, прямокутник використовується в блок-схемах для позначення…
A) Виконання дії
B) Прийняття рішення
C) Початку і кінця алгоритму
D) Введення або виведення даних
  • 7. Що являє собою комп’ютерне середовище програми Калькулятор?
A) Набір кнопок (піктограм) з буквами і знаками дій
B) Набір кнопок (піктограм) – інструментів для малювання
C) Набір кнопок з цифрами і знаками математичних дій
D) Набір кнопок (піктограм) з буквами і цифрами
  • 8. Алгоритм, в якому команди виконуються в порядку їх запису, тобто послідовно одна за другою, називається…
A) Циклічним
B) Розгалуженим
C) Лінійним
D) Схематичним
  • 9. Алгоритм, записаний на спеціальній мові, зрозумілій комп’ютеру, - на мові програмування, називається…
A) Комп’ютерне середовище
B) Система команд виконавця
C) Блок-схема
D) Програма
  • 10. Графічне представлення алгоритма називається…
A) Блок-схема
B) Креслення
C) Рисунок
D) План
  • 11. Геометрична фігура ромб використовується в блок-схемах для позначення…
A) Виконання дії.
B) Початку і кінця алгоритму,
C) Введення або виведення даних
D) Прийняття рішення,
  • 12. Оберіть правильні твердження:
A) Текстовий опис і блок-схема – це дві різні моделі опису розв’язання задачі,
B) Алгоритми можна розділити за способом запису на лінійні та циклічні,
C) Алгоритм на природній мові та блок-схема – це два різних записи однієї складної дії – процесу розв’язування задачі,
D) Алгоритм з розгалуженням містить блок, в якому один вхід для даних і два виходи: «Так» та «Ні»,
05.05.2022
Тема. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі.
1. Переглянути презентацію.



2. Зробити конспект в зошиті. 

28.04.2022 
Тема. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі.
1. Переглянути відео:
2. Зробіть по відео конспект уроку.

21.04.2022 
Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
1. Переглянути відео з попереднього урока до кінця.
2. Запишіть в зошит блок-схему задачі, де комп'ютер загадує число, а учень його розгадує.

14.04.2022 
Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
1. Переглянути відео:
2. Зробити конспект: виписати блок-схеми до перших двох задач.

31.03.2022 і 07.04.2022
Тема. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі.
1. Переглянути відео:
2. По можливості  виконати завдання з відео.

03.03.2022 і 24.03.2022
Тема. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
1. Переглянути відео:
2.  Зробити конспект.

24.02.2022
Тема. Створення програмних об'єктів.
1. Переглянути відео:
2. Виконати завдання на комп'ютері.
Фото роботи чекаю на вайбер 0683768131 не пізніше суботи 26 лютого

17.02.2022
Тема. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта.
1. Переглянути відео:
2. Зробити конспект.
Конспект чекаю на вайбер 0683768131 не пізніше суботи 19 лютого

10.02.2022
Тема. Налаштування представлення презентації та виступ перед аудиторією.
1. Переглянути відео:
2. Зробити налаштування своєї презентації.

03.02.2022
Тема. Ефекти зміни слайдів.
1. Переглянути відео:
 2. Зробити конспект. (виписати основне, невеличкий конспект)
3. Застосувати ефекти до своєї презентації.
Презентацію чекаю на електронну пошту  kiseleva_olga3001@ukr.net не пізніше середи 09 лютого, а конспект - на вайбер!!!

27.01.2022
Тема. Ефекти анімації, рух об'єктів в презентаціях.
1. Створити презентацію про свою сім'ю на 6-7 слайдів. 
2. Виконати настройку  ефектів анімації.
  Презентацію чекаю на електронну пошту  kiseleva_olga3001@ukr.net не пізніше середи 02 лютого

11.11.2021
Тема. Додавання тексту до графічних забражень та його форматування.
1.Переглянути відео
2. Виконати завдання з відео на комп'ютері.

Фото роботи чекаю на вайбер 0683768131 не пізніше суботи 13 листопада.

28.10.2021 та 04.11.2021

Тема. Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах

 Над цією темою ви працюєте 2 урока. 

Опрацюйте  навчальне відео, спробуйте відтворити малюнок. Фото роботи чекаю на вайбер 0683768131 не пізніше 5 листопада. 


Дистанційне навчання 2020-2021 н.р.


12.04.2021
Тема. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі.
1.Переглянути відео:
2. Виконати завдання з відео за вчителем. 
Скріншоти чи фото виконаного завдання відправляйте мені на Viber 
 (не пізніше 14.04.  до 15.00)


05.04.2021
Тема. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі.
1.Переглянути відео:

2. Зробити конспект з відео.
3. По можливості виконати одну програму, що була показана у відео.
 
Конспект, скріншоти чи фото виконаного завдання відправляйте мені на Viber 
 0981104126 (не пізніше 07.04.  до 15.00)


29.03.2021
Тема. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
1.Переглянути відео:

2. Спробуйте відтворити вправи у Скретч. 
Якщо на вашому комп'ютері немає цієї програми, то її можна закачати з інтернету. В пошуковий рядок Google введіть: Завантажити програмне середовище скретч 2. Система сама видасть результат пошуку, натисніть кнопку Завантажити та слідуйте інструкції.
   Бажаю успіхів!!!

                            Скріншоти чи фото виконаного завдання відправляйте мені на Viber 
 0981104126 (не пізніше 31.03.  до 15.00)

18.01.2021
Тема. Ефекти анімації, рух об'єктів в презентаціях.
1. Опрацювати §14.
2. Зробити конспект в зошиті.
3. Застосуй ефекти анімації для окремих об'єктів слайдів своєї презентації про іменник.

Відео презентації та конспект надішліть мені на Viber  (не пізніше 20.01.  до 19.00)

11.01.2021
Тема. Налаштування показу презентацій .
1. Опрацювати §12.
2. Зробити конспект в зошиті: тема, табл. 8(ст.94).
3. Виконай завдання 5 на ст. 101 (Створити презентацію на 5-6 слайдів з теми "Іменник", налаштувати автоматичне відтворення презентації).

Презентацію надішліть мені на Viber   0981104126 (не пізніше 14.01.  до 19.00)

Бажаю успіхів!!! 

 

_______________________________________________________

Дистанційне навчання 2019-2020 н.р.


Щоб дізнатися нові завдання, гортай сторінку вниз!!!👇

Тема. Програмне опрацювання події. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі.

1. Прочитати §20.
2. Розібрати Вправи 1 и 2, переглянувши відео



3. Виконати завдання 5 (ст.171), якщо є програма Скретч.


31.03.2020
Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.


1. Опрацювати § 21. 
2. Розібрати Вправи 1 и 2, переглянувши відео




3. Виконати завдання 4 (ст.182), якщо є програма Скретч. Якщо на вашому комп'ютері немає цієї програми, то її можна закачати з інтернету. В пошуковий рядок Google введіть: Завантажити програмне середовище скретч 2. Система сама видасть результат пошуку, натисніть кнопку Завантажити та слідуйте інструкції.
   Бажаю успіхів!!!
      
        Скріншоти виконаного завдання відправляйте мені на вайбер (телефон у класного керівника)


07.04.2020
Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

1. Повторити § 21. 
2. Виконати завдання 5 (ст.183)

                                    Скріншоти виконаного завдання відправляйте мені на Viber

14.04.2020
Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

1. Повторити § 21. 
2. Пройдіть тестування
21.04.2020
Тема. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі.

1. Опрацювати § 22. 
2. Переглянути презентацію.



3. Зробити конспект в зошиті. 

                       Конспект надсилайте мені на Viber

28.04.2020
Тема. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі.

1. Повторити § 22. 
2. Переглянути відео


3.  Виконати в середовищі Скретч завдання з відео.
     Я не бачу ваших конспектів за попередній урок


05.05.2020
Тема. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі.

1. Повторити § 22. 
2. Переглянути відео


3. Зробити конспект (з відео). Якщо є можливість, пройдіть тестування. Результат сфотографуйте та надішліть разом з конспектом мені на Viber. Бажаю успіхів!


12.05.2020
Тема. Повторення.

1. Дайте відповіді на питання письмово:

  • 1. Алгоритм - це ...
A) Чітка послідовність дій
B) Набір дій, які потрібно виконати
C) Скінченна послідовність дій, результатом виконання якохї є розв'язання поставленої задачі
D) Набір дій, який потрібно виконади, щоб приготувати бутерброд з сиром
  • 2. Як називається об’єкт, який виконує вказівки:
A) Робот
B) Виконавець
C) Виконувач
D) Ведучий
  • 3. Група команд, які може виконати виконавець називається:
A) Набір команд виконавця
B) Система груп
C) Група команд
D) Система команд виконавця
  • 4. Що можна вважати алгоритмом?
A) Список учнів класу
B) Перелік обов’язків чергового по класу.
C) Інструкцію по використанню DVD-плеєра або мобільного телефона,
D) Кулінарний рецепт,
  • 5. Блок-схема – форма запису алгоритмів, при якій для позначення різних кроків алгоритму використовуються…
A) Рисунки
B) Формули
C) Геометричні фігури
D) Списки
  • 6. Геометрична фігура, прямокутник використовується в блок-схемах для позначення…
A) Виконання дії
B) Прийняття рішення
C) Початку і кінця алгоритму
D) Введення або виведення даних
  • 7. Що являє собою комп’ютерне середовище програми Калькулятор?
A) Набір кнопок (піктограм) з буквами і знаками дій
B) Набір кнопок (піктограм) – інструментів для малювання
C) Набір кнопок з цифрами і знаками математичних дій
D) Набір кнопок (піктограм) з буквами і цифрами
  • 8. Алгоритм, в якому команди виконуються в порядку їх запису, тобто послідовно одна за другою, називається…
A) Циклічним
B) Розгалуженим
C) Лінійним
D) Схематичним
  • 9. Алгоритм, записаний на спеціальній мові, зрозумілій комп’ютеру, - на мові програмування, називається…
A) Комп’ютерне середовище
B) Система команд виконавця
C) Блок-схема
D) Програма
  • 10. Графічне представлення алгоритма називається…
A) Блок-схема
B) Креслення
C) Рисунок
D) План
  • 11. Геометрична фігура ромб використовується в блок-схемах для позначення…
A) Виконання дії.
B) Початку і кінця алгоритму,
C) Введення або виведення даних
D) Прийняття рішення,
  • 12. Оберіть правильні твердження:
A) Текстовий опис і блок-схема – це дві різні моделі опису розв’язання задачі,
B) Алгоритми можна розділити за способом запису на лінійні та циклічні,
C) Алгоритм на природній мові та блок-схема – це два різних записи однієї складної дії – процесу розв’язування задачі,
D) Алгоритм з розгалуженням містить блок, в якому один вхід для даних і два виходи: «Так» та «Ні»,
                                     Відповіді надсилайте мені на Viber


19.05.2020
Тема. Повторення.

    Шановні учні! Я не бачу вашої роботи, конспектів, відповідей на тестові запитання!
 Переглянути відео, як працювати в програмі Скретч онлайн, без скачування:




26.05.2020
Тема. Повторення.

Переглянути відео:


Комментариев нет:

Отправить комментарий