Інформатика 7 клас

Інформатика 7 клас

Дистанційне навчання 2021-2022 н.р.

24.05.2022
Тема. Повторення.

1. Переглянути відео:


10.05.2022 і 17.05.2022
Тема. Опис моделей у середовищі програмування.

1. Переглянути відео:



2. Зробити конспект.
3. Виконати проект "Лабіринт" за зразком.

26.04.2022 і 03.05.2022
Тема. Опис моделей у середовищі програмування.
 1. Переглянути   відео:
2. Зробити конспект.
3. По можливості зробити завдання на комп'ютері.

19.04.2022
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур.
 Переглянути   відео за 29 березня до кінця. Повторити конспекти за цю тему.

12.04.2022
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур.
 З   відео за 29 березня виписати в конспект алгоритмічну структуру повторення з передумовою (блок-схема, таблиця), повторення з параметром (блок-схема, таблиця).

05.04.2022
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур.
 З попереднього відео виписати в конспект алгоритми з розгалуженнями: неповне, повне і повнез вкладеним розгалуженням (для кожного накреслити блок-схему, записати задачу і програму).

29.03.2022
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур.
1.Переглянути навчальне відео:
2. Це відео буде у вас на 5 уроків. На сьогодні з відео запишіть в конспект тільки про лінійні алгоритмічні структури, задачу про площу круга (до алгоритмів з розгалуженням)

22.03.2022
Тема. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання.
1. Опрацювати §8 (с. 69-74).
2. Зробити конспект (все, що коричневим кольором - списати): Величина має імя та може набувати різних значень з деякої множини допустимих значень. Тип цих значень визначає тип самої величини. Для посилань на величини у виразах під час створення програми використовують імена величин. Позначення величин називають ідентифікаторами.
Величини подіяють на змінні та постійні (константи).
Запишіть зі с. 70 що таке константа і що таке змінна величина, поточне значення величини, невизначена величина. Зі с. 71 - тип величини; Які величини наз числовими, символьними, рядковими, логічними.
Тип величини визначає обсяг памяті, необхідний для зберігання її значень, а також структуру даних. 

01.03.2022
Тема. Реалізація математичних моделей.
1. Опрацювати §18 (с. 168-171).
2. Зробити конспект: мал.18.1 та визначення формалізації.

22.02.2022
Тема. Моделі. Етапи побудови моделей.
1. Опрацювати §17 (с. 159-163).
2. Зробити конспект.

        Конспект чекаю на вайбер 0683768131 до суботи 26 лютого

08.02.2022 і 15.02.2022
Тема. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення.
1Переглянути відео.
2. Зробити конспект з відео.
3. Виконати по можливості практичну частину з відео на комп'ютері.
Конспект чекаю на вайбер 0683768131 до четверга 17 лютого

01.02.2022
Тема. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули
1. Переглянути відео.
2. По можливості виконати завдання з відео на комп'ютері. 

09.11.2021
Тема. Інтернет речей
1. Переглянути відео.
2. Опрацювати §6. Зробити конспект (виписати основне). Виконайте в зошиті завдання 9 (с. 58)

 Конспект чекаю на вайбер 0683768131 до четверга 11 листопада

02.11.2021
Тема. Онлайнові перекладачі
1. Переглянути відеоурок
2. Зробити конспект.

        Конспект чекаю на вайбер 0683768131 до четверга 4 листопада

26.10.2021
Тема. Хмарні сервіси
1. Опрацювати §4 (с. 33-39).
2. Зробити конспект.

        Конспект чекаю на вайбер 0683768131 до четверга 28 жовтня

Дистанційне навчання 2020-2021 н.р.

 Шановні учні, звертаю вашу увагу, що у мене від сьогодні лише один номер Viber - 0981104126.   Інший не працює, тому будь ласка пишіть сюди. 

14.04.2021
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

1. Переглянути відео  (перші 1хв 50с).
 


 2. Виконати завдання 4 зі ст. 61 в зошиті.

Конспект надішліть мені на Viber    (не пізніше 17.04. до 15.00)


07.04.2021
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

1.  Переглянути відео з поясненням теоретичного матеріалу

2. Записати в зошит поняття циклу, тіла циклу, нескінчений цикл, його блок-схема.
3. Переглянути відео з поясненням теоретичного матеріалу


4. Записати в зошит поняття циклу "завжди якщо", його блок схема, циклу з передумовою. 

5. Переглянути відео з поясненням теоретичного матеріалу
 

6. Записати в зошит таблицю види циклів (2 і 3 стовпчики)

                            Конспект  надсилати мені на Viber 

31.03.2021
Тема. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання.

1. Переглянути навчальне відео. 
 
2. Зробити конспект: з 2-4 слайдів.
3. Виконайте запропоновані програми в Скретч.

Фото конспекта та скріни програм надішліть мені на Viber   0981104126 (не пізніше 02.04. до 15.00)

17.02.2021

Тема. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули.
  1. Переглянути навчальне відео
  2. Виконати цю роботу  на комп'ютері - створити таблицю за зразком у відео.
            Фото таблиці надішліть мені на Viber   0981104126 (не пізніше 19.02. до 15.00)


20.01.2021

Тема. Адресація. Формули.
  1. Опрацювати §16(с.146)
  2. Зробити невеликий конспект (виписати основне).
  3. За можливості виконати завдання 13 зі с. 157
Конспект та фото таблиці надішліть мені на Viber   0981104126 (не пізніше 22.01. до 15.00)

13.01.2021

Тема. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування основних типів.
  1. Опрацювати §14(с.123)
  2. Зробити невеликий конспект (виписати основне).
  3. За можливості створити таблицю в табличному процесорі Microsoft Excel - завд. 10 (с. 132).
 Конспект та фото таблиці надішліть мені на Viber   0981104126 (не пізніше 15.01. до 15.00)
_______________________________________________________

Дистанційне навчання 2019-2020 н.р.

Щоб дізнатися нові завдання, гортай сторінку вниз!!!👇

Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

1. Опрацювати §3.1. 
2. Переглянути відео з поясненням теоретичного матеріалу

3. Записати в зошит поняття циклу, тіла циклу, нескінчений цикл, його блок-схема.
4.Переглянути відео з поясненням теоретичного матеріалу


5. Записати в зошит поняття циклу "завжди якщо", його блок схема, циклу з передумовою.

6. Переглянути відео з поясненням теоретичного матеріалу


7. Записати в зошит таблицю види циклів (2 і 3 стовпчики)

                            Конспект  надсилати мені на Viber ( номер у класного керівника) 



01.04.2020
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

1. Повторити §3.1. 
2. Переглянути відео


3. Виконати практичну роботу № 3 (ст. 59). Запустіть програму Скретч.
Якщо на вашому комп'ютері немає цієї програми, то її можна закачати з інтернету. В пошуковий рядок Google введіть: Завантажити програмне середовище скретч. Система сама видасть результат пошуку, натисніть кнопку Завантажити та слідуйте інструкції.
   Бажаю успіхів!!!

                                                Cкріншоти  надсилати мені на Viber
08.04.2020
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

1. Опрацювати §3.2. 
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео  (перші 1хв 50с).



  4. Виконати завдання 4 зі ст. 61 в зошиті.

                                                 Конспект  надсилати мені на Viber
15.04.2020
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

1. Опрацювати §3.3. 
2. Переглянути відео  з попереднього уроку (після 1хв 50с).
3. Записати в зошит: Тема. Алгоритми з розгалуженням.
     Неповна форма розгалуження в Скретч (зобразити блок-схему)
     Виконати: Проект "Відвідування кінотеатру"
     Повна форма розгалуження в Скретч (зобразити блок-схему).
     Виконати: Проект "Прямокутник чи квадрат" (зобразити блок-схему)
                     Проект "Вага дітей" (зобразити блок-схему)
                      Проект "Поділ яблук" (зобразити блок-схему)
4. Виконати завдання 2 зі стор. 69-70

                                       Конспект  надсилати мені на Viber


22.04.2020
Тема. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

1. Опрацювати практичну роботу №4 (ст. 71-72). 
2. Переглянути відео  виконання роботи



3. Виконати роботу.

                                            Cкріншоти, фото чи відео   надсилайте мені на Viber


29.04.2020
Тема. Опис моделей у середовищі програмування.

1. Опрацювати § 3.4.
2. Зробити конспект.
3. Переглянути відео:



4. Виконати вправи з відео.



06.05.2020
Тема. Опис моделей у середовищі програмування.

1. Переглянути відео:



2. Виконати вправи з відео.


13.05.2020
Тема. Опис моделей у середовищі програмування.

1. Переглянути відео:



2. Зробити конспект.
3. Виконати проект "Лабіринт" за зразком.


20.05.2020
Тема. Опис моделей у середовищі програмування.

1. Переглянути відео:

2. Виконати проект


27.05.2020
Тема. Повторення.

1. Переглянути відео:


Комментариев нет:

Отправить комментарий